تزریق ژل در بهترین مرکز تهران

باورهای غلطی در مورد تزریق ژل به لب وجود دارد که ناشی از عدم آگاهی افراد و اطلاع رسانی نادرست در مورد آن است. همواره نمونه هایی وجود دارند که بدون آگاهی کامل، برای تزریق ژل، پا به کلینیک های زیبایی گذاشته و نتیجه نهایی آن چیزی نبوده که انتظار داشته اند و بازتاب تجربه آن ها، بیشتر به این باورهای غلط دامن زده است.

این عدم آگاهی در مواردی مانند عوارضی که بعد از تزریق برای شما بوجود خواهد آمد، یا بی اطلاعی از دائمی بودن و نبودن تزریق ژل، مزایا و معایب روش ها و بسیاری موارد دیگر، بخاطر ضعف در مشاوره بعضی پزشکان بوده است یا فرصت طلبی برخی از مراکز زیبایی، که تنها اولویت آنها کسب درآمد است.

کمبود منابع کافی که بصورت کامل و بیطرفانه در مورد انواع خدمات زیبایی پوست و مو اطلاع رسانی کند، مجموعه کلینیک زیبایی و پوست اسمان را بر آن داشت که بروزترین و کاملترین مقالات در مورد خدمات زیبایی را با هدف رفع ابهامات، سوالات و نگرانی ها، نگارش کرده و در وبسایت خود در دسترس عموم قرار دهد. به همین منظور شما امکان مطالعه مقالاتی در مورد انواع روش های تزریق ژل به لب را در این وبسایت دارید.

پس اگر شما نیز به عمل تزریق ژل به لب فکر می کنید، چه این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد و چه از آن غافل شده باشید، این مطلب را تا انتها بخوانید، شاید این همان مطبی است که تصمیم شما را نهایی می کند.

تزریق ژل به لب در دنیای امروز

تزریق ژل به لب بسیار رایج شده است. شاید به همان اندازه که مردم موهایشان را هایلایت می‌کنند، رایج باشد. از این گذشته، تزریق ژل به لب بسیار در دسترس است. یعنی شما می‌توانید در برخی آرایشگاه‌ها، مطب پزشکان با تخصص‌های مختلف، شاید منزل همسایه، درمانگاه‌ها و … به لب‌های خود ژل تزریق کنید. اما باید به شما یادآوری کنیم که حجم‌دهی به لب‌ها یک عمل زیبایی و پلاستیک واقعی است و اگر به درستی انجام نشود، با عوارض و خطرات خاص خود همراه است.

بیشتر ما لب‌هایی درشت و برجسته را می‌پسندیم اما بسیاری از این زیبایی خدادادی و ژنتیکی محروم مانده‌ایم. خوشبختانه در دورانی زندگی می‌کنیم که خواسته‌هایمان شدنی‌تر و دست یافتنی‌تر از همیشه هستند و لب‌های برجسته نیز از این قاعده مستثنی نیست.



بهترین ژل برای تزریق به لب

به طور کلی می‌توان ژل‌های موجود در دنیا را به دو دسته‌ی دائمی و موقت تقسیم کرد. در مورد انواع ژل‌ها در مقاله «تزریق ژل» صحبت کرده‌ایم و اینجا به این توصیه بسنده می‌کنیم که ژل‌های موقت در کل انتخاب بهتری هستند. البته می‌توانید ژل‌های دائم یا نیمه دائم تزریق بکنید که بدیهی است ماندگاری طولانی مدتی دارند. مشکل این است که اگر از نتیجه‌ی این ژل‌ها خوشتان نیاید، خارج کردن ژل و برگرداندن لب‌ها به حالت اول کار بسیار سختی است.

توصیه ای برای تجربه اولی‌ها

به متقاضیانی که می‌خواهند برای بار اول تزریق ژل به لب انجام دهند، توصیه می‌کنیم از ژل‌های موقت هیالورونیک اسیدی استفاده کنند. احتمالاً اسم این ماده را شنیده‌اید؛ چون در محصولات آبرسان، مرطوب کننده و مراقبت پوستی استفاده‌ی زیادی دارد. بله، این همان هیالورونیک اسید است. ماده‌ای قندی که یکی از اجزای تشکیل دهنده‌ی بافت پوست ما است و می‌تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود آب ذخیره کند.




قدرت شگفت آور هیالورونیک اسید در نگهداری آب باعث می‌شود که هم ماده‌ای فوق‌العاده برای آبرسانی به پوست باشد و هم انتخابی بسیار خوب برای حجم دهی به لب‌ها، گونه‌ها، چانه، فک و غیره. ژل‌های هیالورونیک اسیدی ایمن هستند، ماندگاری متوسطی دارند، بعد از تزریق ظاهری طبیعی به صورت می‌دهند و می‌توانند برای پوست شما مفید باشند.

توصیه ای برای باتجربه‌ترها

برای متقاضیانی که در امر تزریق ژل به لب با تجربه‌ترند و می‌دانند که دقیقاً از تزریق ژل چه می‌خواهند، می‌توانیم از ژل‌های دائمی یا نیمه‌دائمی استفاده کنیم. البته در کل به دلیل ایمنی بالا، ژل‌های هیالورونیک اسیدی بهتر هستند. به هر حال انتخاب نهایی با خودتان است. ما نباید جای شما تصمیم بگیریم و تنها وظیفه داریم که راهنمای خوبی برای شما باشیم.

آیا می‌توان از تزریق چربی برای لب استفاده کرد؟

تزریق چربی به دلیل ماندگاری بیشتر طرفداران زیادی دارد ولی برای تزریق به لب مناسب نیست. از تزریق چربی بیشتر برای حجم دهی و جبران فرورفتگی‌های صورت استفاده می‌شود. اگر به لب چربی تزریق کنیم، حالت غیرطبیعی و متورم به خودش می‌گیرد و چندان زیبا نمی‌شود.

 تزریق ژل به لب چقدر هزینه دارد؟

هزینه تزریق ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع ژل (موقت، دائمی یا نیمه‌دائمی)، برند و شرکت سازنده ژل و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به لب‌ها از جمله عوامل موثر بر هزینه‌ی نهایی هستند. برای دریافت هزینه‌ی دقیق می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. هزینه‌ی نهایی در جلسه مشاوره پیش از تزریق به شما اعلام می‌شود.

در مورد هزینه باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • زمانی که می‌خواهید برای هزینه‌ها برنامه ریزی کنید، یادتان باشد که ماندگاری ژل‌های رایج که به لب تزریق می‌شوند، بین ۶ تا ۹ ماه است. بعد از این مدت، باید برای تزریق دوباره به کلینیک مراجعه کنید.
  • ممکن است برخی کلینیک‌ها هزینه‌ی بسیار کمتری برای تزریق ژل دریافت کنند. با توجه به این که عامل اصلی تاثیر گذار در هزینه‌ی نهایی، برند و مقدار ژل تزریق شده است، هزینه‌ها نباید تفاوت فاحشی داشته باشند. اگر جایی هزینه‌ی بسیار کمی دریافت می‌کند، یعنی احتمالاً از مواد مصرفی با کیفیتی استفاده نمی‌کند.
  • هزینه‌ی تزریق ژل در آرایشگاه‌ها و مکان‌های غیرمجاز دیگر معمولاً ارزان‌تر است. تزریق ژل به لب در محل‌های غیرمجاز یا استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت که در مورد قبلی اشاره کردیم، خطرات بسیار زیادی دارد. عوارضی مانند عفونت، پس زدن ژل، خوب پخش نشدن ژل و … .

ماندگاری تزریق ژل به لب چقدر است؟

ماندگاری ژل‌ لب به چند عامل بستگی دارد که در ادامه توضیح داده‌ایم:

  • نوع ژلی که استفاده می‌کنید. مثلاً ژل‌های هیالورونیک اسیدی بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند. ژل‌های نیمه‌دائمی حدود یک تا دو سال ماندگار هستند. ژل‌های دائمی مدت بسیار طولانی‌تری دوام می‌آورند.
  • برند ژلی که استفاده شده است. شرکت‌های مختلف ژل‌هایی با فرمولاسیون‌های مختلف تولید می‌کنند. برخی از این ژل‌ها مختص تزریق به لب هستند و برخی برای تزریق به نواحی دیگر صورت بهترند. این موارد را پزشک متخصص کلینیک به طور کامل برایتان توضیح خواهد داد.
  • میزان حجم‌دهی به لب مهم است. حجم‌دهی بیشتر، ترمیم دیرتری نیاز دارد.
  • متابولیسم بدن شما و شرایط فیزیولوژیک پوست نیز تعیین کننده است. برخی متابولیسم سریع‌تری دارند و هیالورونیک اسید تزریق شده خیلی زود جذب بدن می‌شود.

پس ماندگاری ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. برخی از مراجعین ما هر ۶ ماه برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و برخی هم تا ۹ یا ۱۰ ماه نیاز به تزریق دوباره ندارند. ماندگاری از فرد به فرد متفاوت است و باید ببینیم که در مورد شما چگونه است.

تاثیر روش تزریق در مدت زمان ماندگاری ژل

مواد تشکیل دهنده هر ژل و نوع اثرگذاری آن تعیین کننده ماندگاری آن است. در تزریق ژل آلیاکسین مواد تشکیل دهنده این فیلر حداکثر 9 ماه باقی می ماند و البته در مواردی ماندگاری آن یک سال نیز گزارش شده است که کمتر برای ناحیه لب اتفاق می افتد.

در تزریق ژل الانسه ماجرا کمی متفاوت است. در این روش شما 4 نوع ژل در دسترس دارید که هر یک میزان ماندگاری متفاوتی دارد. کمترین میزان ماندگاری این ژل مربوط به ژل الانسه S است و بیشترین میزان مربوط به ژل سری E است که می توان تا ۲ سال بر روی ماندگاری آن حساب کرد.

چه مقدار ژل باید تزریق کنم؟

این موضوع به خواسته‌ی شما و وضعیت لب‌هایتان بستگی دارد. برای بیشتر افراد یک سرنگ کافی است؛ البته در صورتی که بخواهید ظاهر طبیعی و نچرال لب‌ها را حفظ کنید. یک سرنگ به اندازه‌ای ژل دارد که بتوانیم لب‌ها را پر کنیم و شکل آن‌ها از حالت طبیعی خارج نشود. حتی برای دفعات اول بهتر است که نصف سرنگ را تزریق کنیم و سپس برای تزریق نصف دیگر سرنگ، یک یا دو هفته بعد به کلینیک مراجعه کنید. اینطوری حفظ ظاهر طبیعی لب‌ها راحت‌تر است. برای بیشتر افراد دو سرنگ بیش از اندازه است ولی اگر بخواهید خیلی لب‌های خود را برجسته کنید، ممکن است نیاز باشد.

بهترین مارک ژل لب کدام است؟

در کلینیک اسمان از بهترین ژل‌ موجود در بازار ایران استفاده می‌کنیم. رایج‌ترین و استاندارترین ژل‌ها برای تزریق به لب، ژل‌های هیالورونیک اسیدی برند ژوودرم از نوع اولترا پلاس و وولبلا هستند. بعد از این دو، رستیلن و رستیلن سیلک محبوب‌ترین‌ها هستند. سایر برندهای ژل که کیفیت خوبی هم دارند شامل استایلج، آلاینا، رووفیل، تئوسیال هستند.

ژل‌های هیالورونیک اسیدی ساختاری مشابه با یکدیگر دارند ولی از نظر قوام و غلظت متفاوت هستند. قاعدتاً ژل‌های مختلف شکل متفاوتی به لب می‌دهند؛ لذا مارک ژل را باید طوری انتخاب کنیم که بسته به محل تزریق و اهداف درمانی بهترین دستاورد را داشته باشد. مثلاً ژل‌های رقیق‌تر را می‌توانیم سطحی‌تر تزریق کنیم تا لب را کمی حجیم‌تر نشان بدهیم.

 همچنین باید بدانید که استفاده از ژل‌ها فقط به میزان حجم ‌دهی بستگی ندارد. شکل ‌دهی و مشخص کردن مرزهای لب نیز در زیبایی لب مهم هستند و باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

بگذارید عوامل موثر در انتخاب مارک ژل را به شکل فهرست‌وار مرور کنیم:

سن متقاضی تزریق ژل به لب

شکل کنونی لب

هدف نهایی از تزریق ژل

شکل هندسی و انحنای لب‌ها